Kiipula on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Yhteiskunnallinen yritys -merkkiyritysten Hyvät yritykset näkyviksi -kampanjassa.

"Saimme helmikuussa 2019 Yhteiskunnallisen yritys -merkin osoituksena siitä, että toimimme yhteiskunnallisen hyvän tuottajana ja lisäämme ihmisten hyvinvointia tarjoamalla mm. koulutusta, kuntoutusta, työhyvinvointipalveluita ja laadukkaita puutarhatuotteita",  kommentoi toimitusjohtaja Jukka Kujala.

Hyvät yritykset näkyviksi -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa lisätä Yhteiskunnallinen yritys -merkin tunnettuutta yhdessä merkin saaneiden yritysten kanssa ja kertoa laajalle yleisölle, mistä yhteiskunnallisessa yrittämisessä oikein on kyse.

"- Yhteiskunnallinen yritys -merkki on luotettava keino viestiä, että yritys on perustettu ratkomaan yhteiskunnallisia haasteita tai ympäristöongelmia.
Yhteiskunnallisen yrityksen erottaa muista yrityksistä sen ensisijainen päämäärä ja arvopohjainen missio: liiketoimintaa ja voittoa tehdään ensisijaisesti jonkin yhteiskunnallisen tai ympäristöllisen päämäärän vuoksi. Tällaiselle vastuulliselle ja yhteiskunnalliselle lähtökohdalle yritystoiminnassa on kova kysyntä, sillä 88 prosenttia kuluttajista arvostaa yrityksiä, jotka tekevät liiketoimintansa kautta yhteiskunnallista hyvää", kertoo Yhteiskunnallinen yritys -merkin markkinointipäällikkö Niina Ollikka.

Kampanja sisältää radiomainontaa ja viestintää. Osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #yhteiskunnallinenyritys

Kampanjan verkkosivulla voit tutustua yhteiskunnallisten yritysten hyvää tekevään liiketoimintaan tarkemmin.